piątek, 26 października 2012




MY



Zawsze czułam, że jesteś obok
Że Twoje serce bije przy moim.
                                         Było nam ciepło, bezpiecznie…                                            
    …ale też ciasno i niezbyt wygodnie.

   Na świat przyszłyśmy razem,
Bo jakżeby inaczej?
Ten sam inkubator i tak się zaczęło…

Dorastałyśmy nierozłącznie:
Wspólny pokój, te same zabawki,
Ubrania szyte u jednej krawcowej,
(bo przecież tak jest ładnie?)

W szkole wspólna ławka, te same koleżanki…


Aż w końcu nadszedł czas, by zadać sobie pytanie:
Kim JA jestem? Czy w ogóle jestem?
MY rzecz jasna istniejemy, ale co ze mną?

Dorosłe życie i ciągła walka o siebie,
By miejsce „nasze” zajęło „moje”.


Takie to dole i niedole przypadło nam dzielić.
Siostro! Bliźniaku! Z Tobą mi źle, bez Ciebie jeszcze gorzej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz